Zpět na nabídky práce Pardubice

Nabídka práce Investiční referent/ka Oddělení investic a technické správy Odboru majetku a investic Magistrátu města Pardubic

Ke dni 20.11.2024 nabízí Statutární město Pardubice (00274046, Pardubice) volné pracovní místo na pozici Investiční referent/ka Oddělení investic a technické správy Odboru majetku a investic Magistrátu města Pardubic v obci Pardubice (okres Pardubice).
Nabídnutá (minimální) mzda za (jedna směna) je 23 390 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 20. 11. 2024 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
Investiční referent/ka Oddělení investic a technické správy Odboru majetku a investic Magistrátu města Pardubic
Místo práce:
Pardubice (Pardubice)
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
01.01.2025
Mzda:
23 390 až 34 370 Kč
Požadované dovednosti:
Práce s PC - textový editor (Word), Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Práce s PC - internet a elektronická pošta, Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Text nabídky:
Oddělení investic a technické správy Odboru majetku a investic Magistrátu města Pardubic Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení Charakteristika vykonávané činnosti: - zajištění komplexní činnosti na přidělených investičních akcích od plánování a přípravy projektu, přes řízení realizace, přejímací a kolaudační řízení až po archivaci dokončené akce - zabezpečení provozu, údržby, provádění oprav svěřeného majetku a zařízení, zajištění pravidelných prohlídek a revizí technických zařízení - příprava a zpracovávání podkladů pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu v souladu s obecnými právními a interními předpisy - příprava a zpracovávání podkladů pro procesování podlimitních a nadlimitních veřejných zakázek - příprava smluv a objednávek Kvalifikační předpoklady a požadavky: - minimálně středoškolské vzdělání technického směru, stavební vzdělání výhodou - orientace a znalost zákonů v oblasti veřejné správy, - občanský zákoník (č. 89/2012 Sb.) - zákon o obcích (č. 128/2000 Sb.) - zákon o zadávání veřejných zakázek (č. 134/2016 Sb.) - organizační a komunikační dovednosti, - zodpovědnost a schopnost práce v týmu, - orientace ve veřejné správě výhodou, Nabízíme: - stabilní zázemí úřadu územní samosprávy - motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 40 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu - mimořádné odměny - pružnou pracovní dobu - podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání - výhodné telefonní tarify - stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus) - příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc - příspěvek na kulturní a sportovní vyžití - příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří podají písemnou přihlášku a přiloží tyto doklady: a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech b) motivační dopis c) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – ORIGINÁL d) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání K přihlášce dále připojte tyto nepovinné údaje: telefonický a e-mailový kontakt. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek: Přihlášku s přílohami doručte do 04.12.2024 buď osobně na podatelnu magistrátu – náměstí Republiky 12, (do 17.00 hod.) nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny magistrátu) na adresu: Magistrát města Pardubic Kancelář tajemníka – personální oddělení Pernštýnské náměstí 1 530 21 Pardubice Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin označte slovy „neotvírat“ a „číslem a názvem výběrového řízení“. Případné dotazy zodpoví Ing. Ivana Matičková, vedoucí personálního oddělení, tel. 466 859 419 nebo Bc. Veronika Pospíšilová, tel. 466 859 471. Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Pardubice: ukzbx4z.Případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny: zaslat email, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě. Přihlášky zaslané po uvedeném datu nelze zařadit do výběrového řízení. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit nebo místo neobsadit.

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Statutární město Pardubice
Kontaktní osoba:
Veronika Pospíšilová, 466859471