Práce s PC - textový editor (Word), Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Práce s PC - internet a elektronická pošta, Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Oddělení investic a technické správy
Odboru majetku a investic
Magistrátu města Pardubic
Termín nástupu: dohodou po ukončení výběrového řízení
Charakteristika vykonávané činnosti:
- zajištění komplexní činnosti na přidělených investičních akcích od plánování a přípravy projektu, přes řízení realizace, přejímací a kolaudační řízení až po archivaci dokončené akce
- zabezpečení provozu, údržby, provádění oprav svěřeného majetku a zařízení, zajištění pravidelných prohlídek a revizí technických zařízení
- příprava a zpracovávání podkladů pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu v souladu
s obecnými právními a interními předpisy
- příprava a zpracovávání podkladů pro procesování podlimitních a nadlimitních veřejných zakázek
- příprava smluv a objednávek
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
- minimálně středoškolské vzdělání technického směru, stavební vzdělání výhodou
- orientace a znalost zákonů v oblasti veřejné správy,
- občanský zákoník (č. 89/2012 Sb.)
- zákon o obcích (č. 128/2000 Sb.)
- zákon o zadávání veřejných zakázek (č. 134/2016 Sb.)
- organizační a komunikační dovednosti,
- zodpovědnost a schopnost práce v týmu,
- orientace ve veřejné správě výhodou,
Nabízíme:
- stabilní zázemí úřadu územní samosprávy
- motivační finanční ohodnocení (po zapracování přes 40 000,- Kč hrubého/měsíc) s možností dalšího růstu
- mimořádné odměny
- pružnou pracovní dobu
- podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání
- výhodné telefonní tarify
- stravenky v hodnotě 180,- Kč/kus (příspěvek zaměstnavatele 150,- Kč/kus)
- příspěvek na penzijní připojištění 1 500,- Kč/měsíc
- příspěvek na kulturní a sportovní vyžití
- příspěvek 2 000,- Kč/rok pro osoby se zdravotním postižením
Výběrového řízení se mohou zúčastnit uchazeči, kteří podají písemnou přihlášku a přiloží tyto doklady:
a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech
a dovednostech
b) motivační dopis
c) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – ORIGINÁL
d) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
K přihlášce dále připojte tyto nepovinné údaje: telefonický a e-mailový kontakt.
Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek:
Přihlášku s přílohami doručte do 04.12.2024 buď osobně na podatelnu magistrátu – náměstí Republiky 12, (do 17.00 hod.) nebo poštou (rozhoduje podací razítko
pošty nebo podatelny magistrátu) na adresu:
Magistrát města Pardubic
Kancelář tajemníka – personální oddělení
Pernštýnské náměstí 1
530 21 Pardubice
Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin označte slovy „neotvírat“ a „číslem a názvem výběrového řízení“.
Případné dotazy zodpoví Ing. Ivana Matičková, vedoucí personálního oddělení, tel. 466 859 419 nebo Bc. Veronika Pospíšilová, tel. 466 859 471.
Přihlášky můžete podat i elektronicky prostřednictvím datové schránky. ID Datové schránky města Pardubice: ukzbx4z.Případně e-mailem prostřednictvím e-podatelny:
zaslat email, a to pouze v případě, že je zpráva opatřena uznávaným elektronickým podpisem (zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu). U obou způsobů elektronického podání je nutné, aby přílohy byly autorizovaně konvertovány nebo doloženy v listinné podobě.
Přihlášky zaslané po uvedeném datu nelze zařadit do výběrového řízení.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit nebo místo neobsadit.