Zpět na nabídky práce Pardubice

Nabídka práce Finanční manažer/ka - Pardubice

Ke dni 04.07.2024 nabízí Mechel Service Stahlhandel Czech Republic s.r.o. (47124121, Pardubice) volné pracovní místo na pozici Finanční manažer/ka v obci Pardubice (okres Pardubice).
Nabídnutá (minimální) mzda za (jedna směna) je 70 000 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 4. 7. 2024 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
Finanční manažer/ka
Místo práce:
Pardubice (Pardubice)
Směnnost:
jedna směna
Nástup dne:
04.07.2024
Mzda:
70 000 až 95 000 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně vysoká
Požadované dovednosti:
Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Text nabídky:
Popis pozice 1.Tvorba P&L (PPSTiP) (ukazatele tržeb na straně příjmů, odhady nákladů: obchodní a administrativní náklady, ostatní náklady, výpočet provozního a čistého zisku, krátkodobé a dlouhodobé prognózy): Rozpočtování, ekonomické analýzy; Finanční plánování (rozpočty, prognózy, reporting) Kontrola plnění rozpočtu; Analýza finanční a ekonomické činnosti podniku (dynamika ukazatelů účetního výkaznictví o výsledcích finanční a ekonomické činnosti podniku, tržby za služby, odhady nákladů); Analýza příjmů a výdajů podle rozpočtových položek; Zodpovědnost za finanční plány, rozpočty a analýzy, vedení účetnictví a daní, kontrola, výkaznictví, dodržování zákonů a předpisů. 2.Tvorba CF (DDS): Tvorba rozpočtu DDS, kontrola realizace, Plan-Fact, psaní analytických poznámek k realizaci; Sledování žádostí o platbu, vytváření registru plateb; Plánování peněžních toků; Stanovení postupu při placení závazků. Denní tvorba účtů a jejich úhrada. 3. Plánování splátkového kalendáře do měsíce, sledování plateb 4. Kontrola nákladů, finanční kontrola (účtenky, smlouvy, zásoby, obrat materiálu) 5. Samostatná příprava jednotlivých částí účetní závěrky dle IFRS (IFRS); 6. Organizace interakce s bankami, daňovými službami, právnickými osobami. leasingové společnosti pro rozvoj podniku, v souladu s vnitřními předpisy společnosti; 7. Zodpovědnost za finanční plány, rozpočty a analýzy, vedení účetnictví a daní, kontrola, výkaznictví, dodržování zákonů a předpisů; 8. Kontrola čerpání finančních prostředků schválených položkově na aktuální měsíc; 9. Sledování realizace zadávacích řízení s přihlédnutím k výběrovému řízení. Kontrola finanční podpory nad plánem nákupu; 10. Příprava měsíční a roční účetní závěrky; 11. Kontrola kvality přípravy finančních dokumentů pro audit a podpora interakce mezi finančním oddělením a zaměstnanci auditu; 12. Měsíční organizace účetního výkaznictví ve společné databázi v účetním systému Mechel (APOD); 13. Sledování objektivity výpočtů mezd s účetním oddělením s přihlédnutím k plánovaným ukazatelům; 14. Plnění dalších pokynů vedoucího; 15. Účast na inventarizaci. Co Vám můžeme nabídnout - Práci na plný úvazek ve stabilní společnosti. - Nástup možný ihned,. - Příspěvek na stravování. - Služební vozidlo. - Možnost dalšího rozvoje a profesního růstu. První kontakt e-mailem.

Kontaktní údaje

Reference:
Zaměstnavatel:
Mechel Service Stahlhandel Czech Republic s.r.o.
Kontaktní osoba:
Andrey Maximovich, +420 724 028 298