Zpět na nabídky práce Pardubice

Nabídka práce Administrativní pracovník/ce ekonomického oddělení - Pardubice

Ke dni 01.06.2025 nabízí ADSESA Staff CONSULTING s.r.o. (Pardubice) volné pracovní místo na pozici Administrativní pracovník/ce ekonomického oddělení v obci Pardubice (okres Pardubice).
Nabídnutá (minimální) mzda za plný úvazek;částečný úvazek je 33 000 Kč. Tato nabídka volného pracovního místa byla na našem serveru naposledy aktualizována: 1. 6. 2025 .
Detailní informace k volnému pracovnímu místu

Popis volného pracovního místa

Pracovní pozice:
Administrativní pracovník/ce ekonomického oddělení
Místo práce:
Pardubice (Pardubice)
Úvazek:
Plný úvazek;Částečný úvazek
Mzda:
33 000 až 40 000 Kč
Požadované vzdělání:
Minimálně Středoškolské - maturita
Text nabídky:
Očekáváme od vás znalost základů účetnictví
Důležitá je pro nás také neutuchající potřeba mít vše vždy perfektní, což je klíčové pro práci s čísly a daty.
Hledáme někoho s upřímnou chutí do práce, kdo se nebojí výzev a má také kladný vztah k technickému zaměření
Ideální kandidát má 2-3 roky zkušeností v účetnictví a střední odborné vzdělání v oboru ekonomie.

Referent/ka ekonomického oddělení budete mít na starosti přípravu podkladů pro účtárnu, která je nezbytná pro hladký průběh účetních procesů.
Vaší zodpovědností bude také správa našeho e-shopu, což zahrnuje nejen jeho každodenní provoz, ale objednávky, kalkulace.
Budete zpracovávat reporty pro hlavní účetní a vedení společnosti, což vyžaduje pečlivost a schopnost porozumět komplexním datům.
Kromě toho se budete věnovat běžným měsíčním transakcím a zpracování bankovních plateb, což je klíčové pro finanční stabilitu společnosti.
Práce zahrnuje i kontrolu a zpracování reportů výdajů, kontrolu pohledávek a závazků a správu pokladny.
Všechny tyto úkoly budete provádět v programu Pohoda, který je nezbytným nástrojem pro efektivní účetnictví.

Úspěšný kandidát se může těšit na motivující finanční ohodnocení, které zahrnuje i 13. plat
Nabízíme flexibilní pracovní dobu, která umožňuje skloubit pracovní povinnosti s osobním životem.
Zaměstnanecké benefity zahrnují stravné, možnosti vzdělávání, příspěvek na penzijní připojištění a systém cafeterie, který umožňuje přizpůsobit si benefity podle vlastních potřeb.
V ALUCAD Bohemia poskytujeme zázemí úspěšné společnosti, která nabízí stabilní a dlouhodobé pracovní uplatnění.
Podle individuální dohody je možná i zkrácená pracovní doba na 7 hodin denně.
Pokud jste pečliví, systematičtí a hledáte pracovní příležitost, která vás bude bavit a naplňovat, neváhejte se přihlásit.
Staňte se součástí týmu ALUCAD Bohemia a přispějte k dalším úspěchům naší společnosti. Těšíme se na váš životopis a na možnost vás brzy přivítat mezi námi.

Kontaktní údaje

Zaměstnavatel:
ADSESA Staff CONSULTING s.r.o.