Popis volného pracovního místa
Pracovní pozice:
Referent/ka e-shopu a zákaznického servisu
Místo práce:
Čeperka (Pardubice)
Úvazek:
Plný úvazek
Mzda:
dohodou
Text nabídky:
Referent/ka e-shopu a zákaznického servisu
- pečlivost, zodpovědnost a schopnost dotahovat úkoly do konce
- dobrou znalost práce na PC (MS Office, ideálně i zkušenost s e-shop platformou)
- příjemné vystupování a komunikační dovednosti
- základní znalost angličtiny (není podmínkou, ale je výhodou)
- praxi na podobné pozici oceníme, ale rádi zaučíme i šikovnou absolventku
- zpracování objednávek od zákazníků a vystavování potřebných dokladů
- příprava a expedice zásilek (balení, předání dopravci, sledování dodání)
- správa a editace produktů na e-shopu (texty, fotografie, aktualizace cen)
- komunikace se zákazníky (telefon, e-mail, chat) – poradíte, pomůžete, vyřešíte
- úzká spolupráce s kolegy z logistiky, nákupu a marketingu
- administrativní podpora chodu kanceláře a obchodu
- možnost podílet se na rozvoji e-shopu a zákaznické spokojenosti
- zázemí stabilní české společnosti s dlouholetou tradicí
- pravidelnou pracovní dobu na jednu směnu (Po–Pá, žádné víkendy)
- přátelský kolektiv, kde se na sebe můžeme spolehnout